Knatteridning - huvudanmälan tema riddare

Hej!

Välkommen till Torns Ryttarförening.

Kul att du vill vara med och rida hos oss!

Vi erbjuder knatteridning under lördag-morgnarna för i första hand barn mellan 4 och 8 år men även yngre i mån av plats.

För barn födda från 7 år har vi ridskola under terminerna och dagridläger under sommaren. Anmäl gärna er dit.

Knatteridningen är på lördagar. Grupp 1 börjar kl 8.50 och slutar ca 10, grupp 2 börjar 09:50 och slutar ca 11. Varje period består av specificerat antal tillfällen och det är separat anmälan till varje period. Vi tar emot både nybörjare och knattar som redan har provat. Vår ambition är att så många som möjligt ska kunna prova på. Hästpyssel och ridning varje gång! Hjälm och väst finns att låna. Använd skor med klack.

Varje elev skall ha en medföljande vuxen/äldre syskon el. dyl. som kan leda ponnyn vid ridning och hjälpa eleven. För de som inte är tidigare hästvana hålls en genomgång första gången!

Knatteridningen kostar 235 kr/tillfälle och man betalar för en hel period åt gången.

OBS! DET ÄR MYCKET VIKTIGT ATT DU BETALAR FAKTURAN I TID!

OBS! Tänk på att det är ditt ansvar att se till att du har det övriga försäkringsskydd för olycksfall som du önskar för ryttare och de som hjälper ryttaren i stallet.

Vi välkomnar såväl nya som de som redan har provat på knatteridning på Torns.

Följ instruktionerna nedan och fyll i formuläret så noggrant som möjligt.

Genom att anmäla ert barn till Torns Ryttarförening godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt GDPR.

OBS! DENNA ANMÄLAN GÄLLER ENDAST11/5 och 18/5

235 kr/gång

Besked om plats ca 1 vecka innan kursstart.

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Knatteridning *